msjb

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Michaela - 3 augusti 2010 21:45

after ghost whisperer sen satc.

kyss och smek

Av Michaela - 3 augusti 2010 21:06

Har nyss duschat och nu tittar jag på ghost whisperer och senare blire sex and the city   Så bloggar senare kanske


kyssar och smekar

Av Michaela - 3 augusti 2010 18:45

Jag är med på en bildtävling

Rösta på mej HÄR!

Temat e "sommar"


Så jag tog denna som en "sommar" bild


 


Tog 2 bilder i 1. Smart va!   

som jag alltid gör    ' thihi '


Men rösta nu!


kyssar och smekar

Av Michaela - 3 augusti 2010 18:28

Satt och titta på mina bilder jag hade tagit från nässlingen (var där för  2 veckor sen) och så hittade jag det här :


Ja han ville oxå va med på bild 

fast jag ville inte det! xD

-.-

Av Michaela - 3 augusti 2010 17:43

[x] Tuggummi har ramlat ur munnen på dig när du har pratat
[x] Tuggummi har ramlat ur munnen på dig när du inte har pratat.
[x] Du har sprungit in i en glasdörr/fönster.
[ ] Du har hoppat ut ur ett rullande fordon.
[x] Du har trott något var roligt och skrattat, sen har människor gett dig konstiga blickar.


[ ] Du har sprunigt in i en lysstolpe
[x] Det är FAKTISKT omöjligt att slicka dig på armbågen.
[x] Du provade precis att slicka dig på armbågen.
[x]Du har aldrig vetat att Alfabetssången och Blinka Lilla Stjärna var samma melodi.
[x] Du provade precis att sjunga dom.


[x] Du har snubblat på din skosnöre och ramlat.
[x] Du har klökts av ditt eget saliv.
[x] Du fattar fortfarade inte Matrix-filmerna
[x] Du är eller har varit blond
[x] Människor har kallat dig trög.



[ ] Du har råkat tända eld på saker.
[ ] Du har somnat på lektion.
[ ]Om någon säger "FIS/PRUTT" så skrattar du.



[x] Ibland slutar du bara tänka.
[x] Ibland berättar du något och glömmer vad det handlade om från början.
[ ] Människor skakar ofta på huvudet när du pratar och går ifrån.
[ ] Du får ofta höra att du ska använda din "inside voice".
[ ] Du räknar enkel matte på fingrarna.



[ ] Du har ätit en insekt med mening.
[x] Du gör detta när du egentligen hade något viktigare att göra.
[ ] Du har använt dina kläder ut-och in utan att tänka på det
[x] Du har letat överallt efter något, och sedan kommit på att det låg i din ficka.


[ ] Du tar i sönder mycket saker.
[x] Dina vänner vet att dom inte ska använda svåra ord i närheten av dig
[x] Du har ramlat av stolen någon gång.


[x] När du ligger i sängen försöker du hitta mönster i taket.
[x] Du använder frasen "Ummm" väldigt mycket


resultat ; 21


0-10: du är inte alltför dum
11-22: du ligger på gränsen till att vara helt borta!
23-32: du är helt enkelt dum i hela huvudet

Av Michaela - 3 augusti 2010 17:39

ahahhaahahha, gå in på detta:

http://www.svd.se/kulturnoje/film/bio/filmtrailer-vampyrer-suger_4973937.svd

Vampire sugs, ska ni se den?   

Av Michaela - 3 augusti 2010 17:33

ärligt talat . vad skulle jag ha gjort utan dig ?
jag skulle aldrig orkat gå igenom detta utan dig .
aldrig någonsin . du förstår mig så som ingen annan gör .
jag behöver inte säga hur jag mår . du ser det ändå .
du ser mina onsynliga tårar och mitt fejkade leénde .
du är det absolut bästa jag har . du ställer verkligen upp för mig till max .
jag önskar jag kunde återge allt det som du ger mig .
men jag hoppas att du vet att jag finns alltid här för dig .
jag släpper dig aldrig . för även om jag lätt slänger ut min smärta på dig .
så förstår du . för du vet hur min ångest biter . jag älskar dig till max .
förlåt för dom gångerna jag har sårat dig .
tack för alla gånger du har försvarat mig .
och alla gånger du har lyssnat på mig .
och alla gånger du förlåt mig för mina misstag .
den dagen du lämnar mig , då lämnar jag allt .
jag lovar , jag klarar mig aldrig utan dig .
det är du som gör så jag orkar gå upp på morgonen .
det är du som gör att jag ser ljuset i livet .
det är du som fått mig att gå vidare alla gånger jag blivit sårad .
och det är du som fått mig att se verkligheten . för du är min verkliget .

Av Michaela - 3 augusti 2010 17:21

MIN F*CKING LEVERANS SOM ALDRIG KOMMER -.-

ETT ARMBAND OCH EN T-SHIRT AV JB

Presentation


Hej hej, jag är en sprallig tjej med full av "torr" humor. Älskar Jacob Black ;) men älskar även min familj och mina vänner, bloggar om lite olika saker, så häng med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards