msjb

Alla inlägg under juli 2010

Av Michaela - 31 juli 2010 23:37

Nu har jag startat en ny blogg här på bloggplatsen, för dem andra gick det inte så bra på. Men de här får duga.

Ska berätta lite om mej själv och vad jag gillar och så.

Berättar lite vad som kommer skrivas här på bloggen.

Men inte allt för mycket, ska sova oxå    (De får man nog inte glömma haha)


Jag heter iaf Michaela

och är tonåring, man ska inte ge ut all info    hahahahaha

Men e iaf 165 cm.

Gillar killar, vänner,  familj, twilight, rida, träna, sjunga och musik

Finns nog inget bättre.


De jag kommer skriva här på bloggen är lite om:

  •  min livstid
  • twilight ( jacob black mest)
  • foton
  • musik
  • djur
  • humor
  • mode
  • min träning

Aa tror det var allt, men ihinner inte skriva så mycket mer, har lite och göra imrn, så måste upp i tid. Go'natt


kyss och smek min egna lek   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej, jag är en sprallig tjej med full av "torr" humor. Älskar Jacob Black ;) men älskar även min familj och mina vänner, bloggar om lite olika saker, så häng med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards